Що таке 3D-ТУР і 3D-ПАНОРАМА?

Наш світ - світ відомого обсягу, світ трьох координатних осей. Світ, у якому, пересуваючись у в просторі, будь-яку річ можна побачити зі всіх сторін. Але зазвичай вся глибина і наповненість трьох вимірів губиться в процесіпроектування на площину паперу чи екрану.

3D-панорама - абсолютно унікальний спосіб представлення реальності, який дозволяє піти від статичної двовимірності звичайних фотозображень і створити ілюзію присутності.

Прочитати


Класичне питання: Скільки коштує розкручування сайтів? Найпопулярніше питання в наш час і стосується будь-якої послуги. Відповісти однозначно на це питання відразу неможливо. Від чого залежить ціна?


Прочитати

Наш світ - світ відомого обсягу, світ трьох координатних осей. Світ, у якому, пересуваючись у в просторі, будь-яку річ можна побачити зі всіх сторін. Але зазвичай вся глибина і наповненість трьох вимірів губиться в процесіпроектування на площину паперу чи екрану. 3D-панорама - абсолютно унікальний спосіб представлення реальності, який дозволяє піти від статичної двовимірності звичайних фотозображень і створити ілюзію присутності.


Прочитати

Просування сайту в Інтернеті - непросте завдання. Воно вимагає поетапного підходу, кожен крок передбачає свою методологію, свої особливості. По-перше, необхідно провести повноцінний аудит поточного стану коду веб-сайту та контенту і розробити рекомендації для її виправлення та просування. Це попередній етап і він займає 1 тиждень.


Прочитати
Розробка білбордів, бігбордів

Щити 6х3 є найпоширенішими конструкціями в Україні для проведення будь-яких типів рекламних кампаній. Своєю масштабністю вона дозволяє добитися впізнаваємості рекламованого продукту у великої кількості потенційних покупців.

Щитова реклама

Відродження зовнішньої реклами в України почалося з появи щитів 3x6. Щитова реклама - самий традиційний, найдієвіший і найдешевший вид зовнішньої реклами - стала невід'ємною частиною пейзажу Українських міст.

У Америці більше 100 років тому компанії і фірми почали орендувати простір на дерев'яних дошках для рекламних оголошень, або "білів", давши початок не тільки терміну "білборди", але і ренесансу зовнішній рекламі

19 років тому перші щити з'явилися і в Україні. Зростанню популярності білбордів сприяють перш за все виграшні місця їх розміщення. Встановлені, як правило, на найжвавіших трасах і магістралях, біллборди перетворюються на найдоступніший і найнаочніший засіб інформації для водіїв і пасажирів. Певна кількість щитів, або серія, дозволяє охопити всі важливі транспортні артерії міста і досягти коммулятивного ефекту повторюваності. Збільшення кількості транспорту і часу, що проводиться в ньому, дають можливість більшості городян побачити рекламу при її серійному розміщенні в певних ключових точках міста.

Із збільшенням кількості рекламодавців і приходом мультінациональних корпорацій дизайн і технічне виконання рекламоносіїв удосконалилися. Високі вимоги до якості і легкості обслуговування привели до появи зарубіжних рекламних конструкцій. Але проте більшість фірм шукають місцевих, Українських, виробників рекламного устаткування.

Сьогодні в Україні існують як окремостоячі щити (біллборди), так і настінні. Після п'яти років розвитку ринку щитової реклами визначився і стандартний розмір серійних біллбордів і щитів.

В даний час в Україні найбільш популярним став розмір рекламного поля серійних щитів - 3 м х 6 м.

Солідний розмір плакатів - 18 кв. м - додають зображенню потужність і значимість. Як і все величезне, збільшений у багато разів розмір рекламного образу (сигаретної пачки, пакету молока, келиху з пивом і так далі) не тільки приковує увагу, але і вражає. Розширення простору за рахунок виступаючих частин рекламного зображення не тільки розсовує межі щита, але і відкриває величезні можливості для нетривіальних творчих рішень і знахідок.

Підсвічування

Яскраве підсвічування забезпечує безперервність дії рекламного плаката. Значна частина щитів має зовнішнє підсвічування, щити з внутрішнім підсвічуванням ще тільки починають завойовувати Український ринок. Реклама на освітленому біллборді працює завжди - вдень і вночі, в будні і в свята. Рекламодавцеві не треба переплачувати за прайм - тайм або час пік: прайм - тайм для біллбордів - 24 години в добу. Освітлений могутніми лампами, біллборд в сірі вечори і в темні ночі скрашує смутну одноманітність дорогі, не дає втомитися очам і служить водієві своєрідним маяком.

Розміщення

Окремостоячі щити, як правило, встановлюються перпендикулярно самиможівленним трасам і магістралям, в місцях перетину головних транспортних потоків, на розділових смугах.

Умови і терміни розміщення реклами

Біллборди продаються як поодинці, так і серіями. В м.Рівне середня ціна за одну сторону в місяць – 1500 грн., мінімальний 1000 грн.

Середній термін розміщення реклами на біллборді - один місяць. Найменший термін - два тижні. Найбільший - не обмежений.

Способи виготовлення зображення

Поширено декілька способів виготовлення рекламного зображення для біллбордів. Кожен з цих способів має свої особливості.

Поліграфія


Для виготовлення великої кількості плакатів при серійному розміщенні реклами найбільш підходить поліграфічний спосіб. Замовлення поліграфічних плакатів доцільне при великих тиражах (50 - 100 - 200 плакатів), найменший тираж починається з 10 плакатів. Сучасні методи офсетного і шовкографічного друку на спеціальному папері для зовнішнього застосування дозволяють створити барвисті і яскраві рекламні плакати будь-якої складності і будь-якого розміру. Залежно від устаткування що використовується рекламний плакат 3 м х 6 м складається з 12 фрагментів і приклеюється спеціальних клеєм безпосередньо на поверхню щита. Професійно виконаний поліграфічний плакат служить зазвичай місяць.

У разі виникнення потреби в терміновому виготовленні (за один день) одиничних плакатів великих розмірів слід скористатися широкоформатними кольоровими принтерами. Кольорові принтери друкують на різних основах: на папері, на самоклеючій плівці, на вініловому полотні і так далі. Зараз найбільшою популярністю користуються струменеві технології друку , але разом з ними застосовується також електростатичний метод нанесення зображення. Термін служби плакатів продовжується завдяки ламінації з ультрафіолетовим захистом, проте проблема вигорання все ще залишається актуальною. Від ширини принтера що використовується залежить кількість фрагментів рекламного плаката.

Завдяки своїй довговічності (від одного року до п'яти років при різних технологіях нанесення зображення), яскравості і стійкості фарб, стійкості до природних дій комп'ютерний повнокольоровий друк на вініловому полотні стає все більш популярним. Після проведення рекламної кампанії в одному місті вінілове полотно можна скрутити і відвезти в інше місто, що дає можливість проведення послідовних загальнонаціональних рекламних кампаній без залучення додаткових засобів на виготовлення нових рекламних зображень. Час і вартість виготовлення визначаються технологією, кількістю і розміром плакатів.

 

Приклади білбордів можна переглянути у портфоліо:

Бігборд для будівельної компанії Олвер м.Трускавець

Білборд ДАні-Тепло


Веб-студія "MeTo"
м.Трускавець