Що таке 3D-ТУР і 3D-ПАНОРАМА?

Наш світ - світ відомого обсягу, світ трьох координатних осей. Світ, у якому, пересуваючись у в просторі, будь-яку річ можна побачити зі всіх сторін. Але зазвичай вся глибина і наповненість трьох вимірів губиться в процесіпроектування на площину паперу чи екрану.

3D-панорама - абсолютно унікальний спосіб представлення реальності, який дозволяє піти від статичної двовимірності звичайних фотозображень і створити ілюзію присутності.

Прочитати


Класичне питання: Скільки коштує розкручування сайтів? Найпопулярніше питання в наш час і стосується будь-якої послуги. Відповісти однозначно на це питання відразу неможливо. Від чого залежить ціна?


Прочитати

Наш світ - світ відомого обсягу, світ трьох координатних осей. Світ, у якому, пересуваючись у в просторі, будь-яку річ можна побачити зі всіх сторін. Але зазвичай вся глибина і наповненість трьох вимірів губиться в процесіпроектування на площину паперу чи екрану. 3D-панорама - абсолютно унікальний спосіб представлення реальності, який дозволяє піти від статичної двовимірності звичайних фотозображень і створити ілюзію присутності.


Прочитати

Просування сайту в Інтернеті - непросте завдання. Воно вимагає поетапного підходу, кожен крок передбачає свою методологію, свої особливості. По-перше, необхідно провести повноцінний аудит поточного стану коду веб-сайту та контенту і розробити рекомендації для її виправлення та просування. Це попередній етап і він займає 1 тиждень.


Прочитати
Створення фірмового стилю

Фірмовий стиль - це об'єднання певних візуальних і текстових документів, які формують образ і приналежність до конкретної фірми і цим самим виділяють її з-поміж конкурентів.
Глибоко помиляються ті фірми, які вважають, що фірмовий стиль є абстрактним поняттям. Навпаки, він може значно підвищити прибуток компанії і стати одним з головних конкурентних переваг.

Компоненти фірмового стилю:

Логотип - це ексклюзивна і скорочена форма назви компанії, виконана в оригінальному накресленні. Компанії «Самсунг», «Пума», «Найк» - це відмінні приклади успішно розроблених логотипів.

Фірмові кольори (колірна гама).
 Краще всього вибрати кілька основних кольорів, які постійно будуть фігурувати в діяльності компанії. Наприклад, як у компаніях «Білайн» (жовтий з чорним) або «Макдональдс».

Фірмовий шрифт.
Шрифти відрізняються розміром, нахилом, типом малюнка, кольором
і насиченістю. Як і логотип, його розробляють індивідуально. Фірмовий шрифт виділить вас від інших компаній, але все ж не є обов'язковим елементом при створенні фірмового стилю.


Фірмова візитка.
Це обов'язковий атрибут у сучасному діловому спілкуванні. При першому знайомстві та поданні, як правило, обмінюються візитними картками. Візитка по своїй суті є вашим міні-представником і формує перше враження про вашу компанію, тому вона повинна відбивати фірмовий стиль компанії. На діловій візитній картці слід вказати ваші ім'я та прізвище (по батькові), назва організації, посада, повна поштова адреса та інші відомості.

Бланк - це аркуш паперу з зазначеним назвою організації або з не повністю надрукованим текстом для складання певних документів. Бланк повинен відображати специфіку роботи вашої фірми і фірмовий стиль, тому що в основному він призначений для другої сторони.

Веб-сайт. Сайт є вашим представництвом у мережі Інтернет і тому він повинен повністю відповідати вашій компанії, тобто потрібно дотримуватися основної колірної палітри фірми, обов'язково потрібно зобразити логотип фірми і решту атрибутику фірмового стилю.
Найкраще розробляти фірмовий стиль в якійсь одній компанії, тому що набагато дешевше замовити комплексну роботу, ніж робити все окремо. У першу чергу це заощадить ваш час і дасть можливість більш ретельно контролювати хід роботи. Якщо одна компанія буде вести проект створення фірмового стилю, то вона чітко відобразить його і на всій продукції.


Дуже відповідально поставтеся до розробки фірмового стилю, так як бажано створити його раз і на все життя. Він відіграє велику роль у вашій конкурентоспроможності і в запам'ятовуваності вашої компанії клієнтами і партнерами!

Ціни. Вартість створення фірмового залежить від того, скільки видів робіт входить до його складу: розробка логотипу (різні види), розробка оригінал - макета т.д. і тому розраховується окремо в кожному випадку.


Веб-студія "MeTo"
м.Трускавець